Oferta edukacyjna
W roku szkolnym 2025/2026 dzieci uczęszczające do przedszkola mają możliwość skorzystania z oferty bezpłatnych zająć w ramach podstawy programowej:
Język angielski - wszystkie grupy
czwartek, piątek:
3-latki "Bystrzaki"
4-latki "Biedroneczki"
5-latki „Jabłcusie”
5/6-latki "Wiewiórki"
6-latki "Delfinki"
wtorek, czwartek:
3-latki „Słoneczka”
4/5- latki „Truskawki”
6-latki „Sówki”
Zajęcia umuzykalniające - wszystkie grupy /piątek/
Zajęcia dodatkowe:
Judo - 5 i 6-latki /środa/
Zumba- wtorek
Ponadto w ramach udzielanej przez przedszkole pomocy psychologiczno - pedagogicznej organizowane są zajęcia: z pedagogiem, z psychologiem, z logopedą oraz terapia pedagogiczna.
Przedszkole organizuje także Religię dla dzieci 6-letnich /poniedziałek i środa/
Ponadto dzieci mają możliwość skorzystania z oferty koncerty muzyczne, przedstawienia teatralne, projekcje filmowe.
Współpraca z rodzicami:
W celu zapewnienia partnerskiej współpracy z rodzicami Przedszkole oferuje rodzicom następujące formy współdziałania:
- zebrania ogólne i oddziałowe,
- zebrania ogólne z udziałem specjalistów,
- dni otwarte,
- zajęcia integracyjne dla dzieci i rodziców,
- zajęcia otwarte dla rodziców prowadzone przez nauczycielki,
- warsztaty, pogadanki, prelekcje, konsultacje pedagogiczne, szkolenia w zakresie zagadnień interesujących rodziców,
- kontakty indywidualne,
- spotkania okolicznościowe z okazji uroczystości przedszkolnych, festyny, wspólne świętowanie, rodzinne spotkania, uroczystości z udziałem rodziców, i przedstawicielami najbliższego środowiska dziecka /Wigilia, Dzień Babci i Dziadka, Dzień Rodziny/
- spotkania adaptacyjne,
- kącik informacyjny w przedszkolu,
- wystawy prac dzieci, konkursy,
- wycieczki, propozycje książeczek dla dzieci
Rodzice mają możliwość otrzymania informacji o dziecku w godzinach pracy Przedszkola w sposób bezpośredni lub telefoniczny oraz podczas spotkań z nauczycielami oddziału.
Przedszkole organizuje spotkania adaptacyjne dla dzieci nowoprzyjętych i ich rodziców w celu: obniżenia poczucia lęku u dzieci i rodziców dzięki poznaniu nauczycielek i sali, w której dzieci będą przebywać, umożliwienia obserwacji stosowanych w przedszkolu metod wychowawczo-dydaktycznych, obserwowania dzieci w kontaktach grupowych, omówienia zasad organizacji przedszkola oraz zapoznania ze sposobem przygotowania dziecka do rozpoczęcia edukacji przedszkolnej.
